Garantiebeleid
Laatst bijgewerkt op: 7 november 2023
1. Garantie
1.1 OrangeUp B.V. verbindt zich ertoe producten van hoogwaardige kwaliteit te leveren. We bieden een garantie op de producten die we verkopen, volgens de voorwaarden en procedures die in dit garantiebeleid zijn uiteengezet.
2. Duur van de Garantie
2.1 OrangeUp B.V. biedt een garantieperiode van 36 maanden op de geleverde producten, te rekenen vanaf de datum van aankoop.
3. Voorwaarden voor Garantie
3.1 Deze garantie dekt fabricagefouten en materiaalfouten in de producten.
3.2 Deze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door normale slijtage, onjuist gebruik, ongeval, verwaarlozing, wijzigingen, reparaties door niet-geautoriseerde partijen, of andere omstandigheden die buiten de controle van OrangeUp B.V. vallen.
4. Garantieclaims
4.1 Klanten die een beroep willen doen op de garantie dienen contact op te nemen met onze klantenservice via info@orangeup.nl. Onze klantenservice zal de garantieclaim beoordelen en verdere instructies geven.
4.2 Om aanspraak te maken op de garantie, kan van de klant worden verlangd dat zij het defecte product retourneren voor inspectie.
5. Garantieherstel of Vervanging
5.1 Na goedkeuring van een garantieclaim zal OrangeUp B.V. naar eigen goeddunken overgaan tot reparatie of vervanging van het defecte product.
5.2 Indien reparatie of vervanging niet mogelijk is, behouden we ons het recht voor om het aankoopbedrag van het product terug te betalen via de oorspronkelijke betaalmethode.
6. Uitsluitingen
6.1 Dit garantiebeleid is niet van toepassing op producten die zijn aangeschaft via andere kanalen dan onze website, Bol.com of Amazon.
6.2 Dit garantiebeleid is niet van toepassing op producten die zijn doorverkocht.
7. Wijzigingen in het Garantiebeleid
7.1 OrangeUp B.V. behoudt zich het recht voor om dit garantiebeleid op elk moment te wijzigen. Gewijzigde voorwaarden worden van kracht op het moment van publicatie op onze website.